nurrts Kızlar selam hepinizde 2,5 aylık bebeğim emmediği için doğumdan itibaren formül mamaya başladık kolik bi bebek sma comfort kullanıyoruz içiyor fakat sürekli kafasını çevirip biberonu diliyle itiyor neden yapıyor olabilir sizce
CilekliKedy nurrts belki de mamayla alakalıdır önce sorun biberonda mı yoksa mamada mı onu anlamaya çalışın
nurrts CilekliKedy mama her zaman kullandığımız bi mama aslında bide içerken çok fazla ıkınıyor anlamıyorum
CilekliKedy nurrts mama yaramıyor olabilir bazen sonradan yaramıyor bende hipp kullanırken başta çok iyi gelmişti sonrasında alerji yapmıştı ama isterseniz önce bir farklı bi biberonla deneyin hala aynıysa mamayı değiştirmeyi deneyebilirsiniz
alpaslanmom_ esenhanimm ben emziriyorum o yüzden sorun olmadı ama sadece mama verdiğinizde sıkıntı büyük oluyor
CilekliKedy nurrts vücudunda döküntüler çıkmaya başlamıştı ondan önce de sma optipro kullanıyordumo da yaramadı tam olarak ne etki yapmıştı hatırlamadım kabızlık yapmıştı sanırım ilk başta ise Aptamil prematüre kullanmıştım o da çok gaz yapıyordu ıkınıyordu sonra hippten sonra tekrar sma deneyeyim dedim şimdilik iyi gidiyor gibi