aynil7100 Kızlar merhaba 4 ay 20 günlük bebegimin sırtında ve omzunda beyaz leke çıktı dermatologa gittik Vitiligo değil denildi ama ne olduğuda bulunmadi git gide artiyor beyaz leke basina gelen varmi
organikirmik aynil7100 bizimkinde de var her gittiğimizde soracağım soracağım unutuyorum. Kesin önemsemeyecek doktor ama sorayım yine de
cansuatlas8 @“aynil7100”# Merhaba bebeğinizin vücudunda beyaz lekeler olduğuna dair bir sohbet açmışsınız ne durumdasınız benim oğlumda 26 aylık tuberoskleroz hastalığından şüpheleniyorlar gen testi verdik onu bekliyoruz o yüzden merak ettim