Dün başladı acile gittik serum takıldı ateşten başka belirti yok ama geçmeyen bi ateş bogazının da kızarık olduğunu söyledi doktor ateşi 38 39 arası hep kontrol altına alamıyorum çok korkuyorum titremeleri oluyor ilk defa bu şekilde ateş yaşadık daha önce çok şükür hafif oluyordu ağrı kesicilerle hep düşerdi ama bu öyle değil