nilaydsc33 kolik bebekler kendini belli eder öyle “acaba mı?” Diye düşünmezsiniz. Sebepsiz ağlamaları vardır, ağlamalar kolayca sakinleşmez, her şey yetersizmiş, bir şeyleri eksik yapıyormuş gibi çaresiz hissedersiniz, saatlerce süren ağlama+huzursuzluk vardır, sürekli ayaklarını karnına çeker, karnı şiş gözükür ve serttir, gaz çıkarması yeterli gelmez, kaka yapsa bile rahatlamaz, beyaz gürültü açmak + kundak + ılık duş + masaj gibi kombinasyonlar bazen rahatlatıcı etki gösterebilir, genelde akşam saatlerinde başlar saatlerce devam eder. Eğer böyle bir bebek değilse haksızlık etmeyin bebeğinize 🥹 yenidoğan oğlum var bu gün 1 aylık oldu, kızım emmesine rağmen en fazla uyanık kalma süresi 1 saat iken mama takviyesi de alan oğlum 3-4 saat uyanık kalıyor, ne yapsam uykuya geçmiyor, sürekli beslenmek istiyordu haliyle kolik sandım meğerse yer seçen, dış uyaranlardan çok etkilenen ve rutin isteyen bir bebekmiş. Bir de uyku sinyallerini yakalamak çok önemliymiş