Ya kızım dört aylık bugün kv de uyurken öğle uykusunu derin dalmıştı zaten görümcemin öğlunun kapıları çarpıp bağırmasıyla çocuğum korktu uyandı bir daha uyumadı uykusu gitti huysuzlandı akşam uykusuna da 6 buçuk geçti mecburen şimdi de beslenmesinden sonra uyumuyo yarım saat bir saattir ayaklarım açıyor sallamaktan şuan o kadar nefret doluyum ki sırf öğle uykusunu uyuyamadı diye şuan böyle ağlıyorum sinirden böyle bir şey yok ya anlattığımda kimse inanmıyor bana ama bu çocuklar gündüz uykusunu iyi alcaklar ki geceyi uyusun demi yok yani cahile anlatıyorsun cahille sohbeti de kesemiyorsunki