alenderler yapabileceğiniz hiç bir şey yok, gayet doğal bir durum. Gaz masajı ılık banyo vs ile rahatlatacaksınız yapılacak başka hiç bir şey yok. Gaz çıkışı varsa 10 güne kadar normal zaten. Benim oğlum 7 aylık olana kadar öyleydi 10 gün yapmazdı 10.gün yapardı yani. Ben de çok uğraştım o sancıyla ağrıyla ama hepsi geçip gidiyor 🫶🏻