gulceninannesiii Merhabalar, 3,5 yaşında kızım var, bana karşı ayrılık korkusu, kaygısı var. Gözünün önünde olmadığım her an hemen ağlıyor. Bu durumu yaşayan varsa nasıl aştını acaba. Şimdiden teşekkürler
Deletedmom_216 gulceninannesiii maalesef suan o yaslarda degiliz oglum 15 aylik ama merak ettigim ve anlayamadigim bisey var. Bu bebislerin her zaman mi ayrilik kaygisi var ya. Oglumun suan var mesela bu kaygi ne zaman bitiyo ya da hic bitmiyo mu cozemedim. Yanlis hatirlamiyosam 7 aydan sonra bu kaygilar oluyomus e bitmiyo ki bacim bu kaygi 3 bucuk yasa kadar da mi bu var anlamadim
gulceninannesiii Deletedmom_216 ben kızım 2 yaşına gelince ücretsiz iznim bitince işe döndüm. O ara annemler gelip baktı. 3 yaşına yaklaşınca kreşe alıştırmaya çalıştım. Alışamadı 3 hafta boyunca ağlayarak gitti. Sonra kreşten aldım. İşten istifa ettim 6 ay oluyor. Ama hala onu bırakıp gideceğimi falan düşünüyor ne yapacağımı şaşırdım
Deletedmom_216 gulceninannesiii aslinda bu durumda bunu yasamasi cok normal sizin yine gideceginizi dusunmesi vs bence gayet normal. Cocuklar bizler gibi duygularini yonetemezler ki. Bence zamanla sizin yaninda oldugunu anladiginda bu drumu asacaktir.
gulceninannesiii Ezgi90 maalesef hala devam ediyor, eskiye göre daha iyiyiz ama tam geçmedi, pedagog destekli ilerliyoruz 2 aydır