higit21 Kizlar diş taşı temizliği yaptıracak yarın aranızda yaptıran varmı tecrübelerinizi yazarmisinx
simseklivekalpli higit21 çok fazla yoksa direkt yapıyorlar, çoksa iğne yapıyorlar uyuşturuyolar. Acısı bişeyi yok, dikkat etmeniz lazım sonrasında hemen geri olabiliyor çünkü
karpuz_ higit21 uyuşturmadan yaptı doktor benimkini biraz acıyor ama dayanılmaz bir acı değil ve haliyle kanıyor elimde peceteyle geldim eve Allah’tan yanımda vardı 😬
nanelilimonata higit21 çok basit bir işlem. Dayanılmayacak bir acısı yok. Dayanamazsan anestezi yapıyorlar zaten. Düzgün ve etkin fırçalarsanız diştaşı oluşmaz genelde. Temizlettikten sonra dikkat edersiniz.
Grupyildizi Kanca gibi biseyle temizliyor cok kolaydi benim bidaha olmamasi icin cift tarafli yemek ye
mucizemgelsin61 Yok ya acılı değil ben 4 yıl diş kliniğinde asistanlık yaptım hamileyim diye ayrılmıştım 🫠 korkma acılı değil ama rahatsızlık verici bi his sadece
MoonCrystal higit21 senede bir falan gidiyorum ben . Bana göre acı ağrı falan yok ama acıdı diyende var. Bende öyle birikmiş olmuyo genel temizletiyorum sanırım çok yoğun olursa ağrıyor olabilir
busra_basturk higit21 temizleme sonrası dişler hassalaşıyor soğuk yada sıcak şeyler yerken sızlıyor ben yaptıralı bir sene oldu diş için gitmiştim uyuşturdular gitmişken temizlettim