Selam kızlar bebeğim 11 aylık yaklasık dört aydır hep aynı kilo üzerinde ilerliyo bi alıyo bir veriyo baktıgında cok zayıf bi cocuk değil ama aylardır kilo alamaması beni biraz üzüyo bugün baska birseyden gittiğimiz doktor da baktı eski bilgilerine hiç kilo almamış aylardır deyimce iyice moralim bozuldu su sıralar güzel yiyor aslında ama yine aynı 😔