Dgrzglsnn_ Gokce320 Ayaklarının üstüne basıyor elinden tutunca daha dengeyi sağlayamıyor tek elini tutunca korkuyor ama iki elini de tutunca adım atıyor
Gokce320 Dgrzglsnn_ benim oğlum da aynı iki elini tutarsam yine yürüyor tek elini tutunca korkuyo yürümüyo kitliyo hemen kendini sarılıyo bana yürüse onlar da rahatlıcak bizde
tomrisinizi Dgrzglsnn_ ay bu benim kızım 14 aylıkken yürüdü emeklemeyi hiç beceremedi bugün 6 yaşında gayet sağlıklı
Dgrzglsnn_ tomrisinizi ayyy içimi rahatlattınıs gerçekten inşallah benim kızım da kolaylıkla en kısa zamanda yürür
subrk Dgrzglsnn_ Her çocuk emeklemez ama yatarken kendisi oturur pozisyona gelmesi gerekir diye biliyorum.9 aylıkken yapıyor olmalı.Eger doğru anladıysam sizin bebeginiz oturamıyor. Bunun için doktor görüşü alsanız iyi olur
Dgrzglsnn_ subrk Pazartesi günü randevumuz var gidicem inşallah kendisi kalkıp oturmuyor evet ama ben oturunca gayet rahat bir şekilde oturuyor