yagizatlas dün aynı şikayetten götürdüm doktorumuz yetersiz beslenmekten kaynaklı olabilir yetersiz sıvıdan çok iyi besliyorum suda veriyorum dedim gözleme dedi bana içim rahat olsun diye idrar testi istedim hastanede 1 saat kaldık asla oğlum idrarını yapmadı 😅 doktorumuz kabı ve fazladan poşet al dedi evde yapıp hemen getirin dedi yarın yapacam bakalım inşAllah birşey yoktur eğer eminsen herşeyden yeme içme konusunda ısrar testi iste birde idrarı felan koyu ve kokulu mu