zydshr evet Dr söyledi bunu kokusu rengi ayni zaten. cocuk kac yasinda benim cocugum 2 yasina yeni girmisti o donem
zydshr Dr 3 yaş ve üstüne sürebiliyorsun dedi eczane kremini. Tenleri hassas ya xabion daha rahat sürülüyor aynı icerik zaten. Eczane karışımı biraz katı sürerken tahriş edebilir ama xobion sıvı formülü. İyice calkalayip öyle kullanin