Merhaba sizi diğer posttan hatırlıyorum dağlık ocağınızda ki doktor sizi psikolojik olarak çok korkuttuğu için etkilenmişsiniz bence ama öyle hemen her yere bulaşan bişey değil. Bende şuan uyuzum iki buçuk aylık bebeğimle psikolojim çok bozuldu yeni yeni kendimi teselli ederek kendime geliyorum. Yengemlerde de vardı bi ara baya uzun sürdü onların ki annemlerle aynı evde yaşıyorlardı ne anneme ne babama bulaştı öyle kolay bulaşacak bişey değil ama temizliğinize ve losyonu kullanmaya gayret edin