gmz0007 ateşi çıkmadıysa çok şanslısınız. Gazdan değil de bacak ağrısından çığlık atıyor olabilir mi? Menenjit aşıları korkulu rüyam oldu. 5.ayda nasıl yaptıracağız bilmem. Doktor bize %90 ateşi çıkmaz dedi çocuk 3 gün ateşler içinde kaldı. Bexsero çok kötü. Bacağını hiç oynatamadı 3 gün bir yere değse çığlık çığlığa ağladı. Çok kötüydü 🥺