dgltkn benim bebeğim 11 aylık. Şuan bile sorguladım fazlası zarar verir mi diye, doktora danıştım.ver dedi ama benim bebeğim 11 aylık ve aşırı su tüketimi var bence. Kış bebesi olduğu için bizim su tüketimimiz azdı sizin gibiyken. Bir çay kaşığı günlük 🤦🏻♀️ ki ek gıdaya kadar hiç vermedim. Çünkü mamadan yeterli suyu aldığını söylemişti doktor. Siz sadece havalar sıcak olduğu için tekrar doktora danışabilirsiniz verebilir miyim diye ama ek gıdaya geçmemiş bebek için bilmiyorum bende doktor söylemediği sürece vermezdim sanırım. Ama burda veren anne de çok. O yüzden bizden yada başkalarının ne söylediğine göre değilde doktorunuza göre hareket edin 🌸