5manolya1 15 aylik gec degil.18.aya kadar zamani var.10 aylik yuruyen bebekle 18.ayda yuruyen bebegin hic bi farki yok yani 2 side normal sureç oluyor.Bebeğiniz siraliyorsa korkmayın hazir olunca yurur daha zamanida var..Elinden tutup bol yurütün..Yurume arkadasi ile destekleyin.sewiği seylerle çagirin size dogru gelmesini saglayin..Ama hazir hssedince zaten yuruyecktr.