Merhaba anneler kızım 4 ay 20 günlük. Gecelerı bezını degıstırmıyordum cok cıs yapmadıgı surece bır kac zamandır ıdrarı sarı ve kokulu oldugunu farkettım bugun kontrole gıttıgımzde baktırttkm enfeksyon cıktı. Dıger kızımdada enfeksyon vardı bebeklıgınden berı ondanhc hatırlayamıyorum surec nasıl oldu gece sureklı degıstırdımmı dıye. Özellıkle kız cocukları annelerıne sormak ıstıyorum gece bezını degıstırıyormusunuz az cıs yaptıgında bıle ? Normalde hep degıstırırdım ama cok cıa yapmadıgı surece degıstırmeye gerek yok uykuda onemlı uyumasına devam etsınde denıldı o nedenle bırakmıştım.