Momalpa ben kullaniyorum pişmanım alma bence birincisi alalı 2 sene olmadı sürekli bir hata uyari sorunu oluyor servise vermeye üşeniyorum hrnfjjf ikincisi amerinako tarzı sade kahve iyi güzel hoş ama sütlü kahveler bildiğin ılık yani sıcaklık ayağından en sıcağı seçtiğim halde beni tatmin etmiyor bence alma bacım