Slmaa5 siz tabiki kesinlikle bi uzmana gidin danışın,byere yonlendirirse dewam edin ama normal bsy olmaz zamanla knusur die saliveren herhamgi bi uzmana elbet gtmeyin. otizmde artk konusmadan cok oncelikle komutları baz aliyorlar.Ama hic kelimesinin olmamasıda uzernde durulmasi gereken bsey..Genetik faktör die biseyde var tabi. Gününüzü nasıl geciriyorsuniz mesela?gerekli sosyal ortam varmı?kitap alışkanligıniz?bol oyun kurma vs hersey birer etken.Ekrana maruz kalma vs..Eksik kaldklarınızın uzerine düşün.Doktr onerisi almalisiniz elbette..Komutu aliyor olması iyi bsey..Konusmamak tek başina otizmi ifade etmiyor.Tabi baska nedenleriniz varsa en iyi siz blirsiniz annesi olarak.