Oğlum var 6.aya girdik. Emzirirken kulagini elliyor oynuyor galiba dişten diye düşünüyorum?? . Diger konu ise emerken iki memeye git gel yapiyo birini cekiyor geri cekilip ötekine gidiyor 2 3 gündür böyle yapıyor. Bu davranislari benim gibi yaşayan var mi? Bu süreç geçici mi?