3 aylığa kadar anne yanı beşikteydi 3.ayından sonra odasına aldık küçük sesine hemen uyanıyorum yetişiyorum çok şükür başta tereddüt etmiştim nasıl duyucam diye ilk başlarda telsiz kullandım telsizden önce ben ayaklanınca kaldırdık telsizi ☺️ Suan diş sıkıntımız var gece ben uykusuz olduğumda huzursuzlanınca yatarak yanımda emziriyorum ama normalde hep yatağında çok şükür 🤲🏻