Kızlar kızım 27 aylık ve sürekli sinirlenince kendini yere atıyor bildiğiniz kafasını vuruyor ve az önce aynı şeyi yaptı alnı şiş ve mor yetmedi istediği bişey için hayır dedim diye bana tokat attı defalarca dikkatini dağıttım konuştum uyarıyorum ama asla anlamıyor bir gün kafatasını çatlayacak diye korkuyorum bu bir süreç mi geçer mi yoksa böyle devam eder mi dışarıda kimseye vurma huyu yok sadece aileye yapıyor bununda eşim kaynaklı olduğunu düşünüyorum vursun hakkını savunsun vur kızım vs gibi şeyler söylüyor 😔 ama gerçekten aklımı kaybedicem nasıl düzelicek bu huyu