Kızlar neredeyse 2 yaşında (23 aylık) bir bebeğim var. Şu an çalışmıyorum bebeğimle ilgileniyorum yaşadığımız şehirde de pek akrabamız yok , eşimin de öyle. Bu nedenle bebeğim ben ve eşim dışında pek kimseyi görmüyor tabi sabah ve akşamları parka götürüyoruz orada çocuklarla oynuyor. Ama sorun şu ki ben ve babası dışında birini gördüğünde acayip çekiniyor, bazen sık sık gördüğümüz komşularımız falan kucağına almak istiyorlar asla gitmiyor, bana yapışıp ağlıyor. Geçen gün oyun evine götürdüm orda kızlar ilgilenmek oynatmak istediler ama bensiz asla durmadı, bende girdim beraber oynadık. Diğer bebeklere bakıyorum kızlar onları oynatıyor bebekler çocuklar oynuyorlar orda anneleri olmadan. Oraya giren tek anne bendim. Biraz bu konu kafama takılıyor böyle olması normal mi? Zamanla açılır mı? Yoksa bunun sebebi nedir çözümü nedir? Daha önce bu tarz deneyimler yaşamış olan anneler varsa yorum istiyorum lütfen 🥺