2123d ben kreşte asçilik yapiyorum.
Kizomla birlikte ise gidip geliyorum. Bu isin mutfagindayim yani🤪
Alisma sureci biraz zor oluyor evet, ama cocuklarin hepsi okadar cok eylenip, oyle guzel ve kaliteli zaman geciriyorlar ki.hic bosuna kahrolurum falan deme,
Birkac cocuk var mesala, en minik siniftan, annesini babasini birakirken cok agliyor.
Ay nasi icim parcalaniyor benim😅 dayanamam ben, zaten kreste calisma sebebim kizimdan ayrilamamam😅
Aradan 10 dk sonra o aglan cocuklari bir gör😅 tuuum gun cok keyifli vakit geciriyorlar.
Bizim okul, sabah 8 aksam 17.
Ogle yemeginden sonra 3 saat zaten gunduz uykusi var.
Sen bir koseye siner ve senin hayalinle gunu gecirmeye calsir saniyorsun ama, o kaliteli ve eylenceli dolu dolu zamanini geciriyor.