Sevgili momlar hafta sonuna misafirimiz gelecek eşimin kuzeni eşi ve bebeği . Evimiz 2+1 ve nerdeyse yazın başından beri salonda yatıyoruz klima var diye yatak odasında yatmak mümkün değil sıcaktan . Bizim çocuklar da klimaya aşırı düşkün (vurmasın diye aparatı var) 5 dk kapatsam hemen uyanırlar kendimde sıcakta asla uyuyamam . Şimdi misafirler gelince ben bunları nerde yatırcam 🤣 onlarda klima da uyumak isterler . Siz olsanız ne yapardınız ? 2-3 gün kalcaklar 🙄