biyb aynı düşünceyle ben de bir süre vermedim. Sonra kv birkaç kere söyleyince iyi olursa çocuğuma yarar kötü olursa herkes susar deyip verdim 😅 sonuç olarak bi daha kimse konuşamadı 😅
Ama dediğim gibi bu durum çocuktan çocuğa değişiyor. İyi gelenler de var onlara bir şey diyemem. Birkaç damlanın sağlığına bir zararı yok, aklınızda kalacaksa deneyebilirsiniz