Ahsensmom_ Pişik olmaktan maf oldum artık krem sürüyorum pudra döküyorum geçer gibi oluyor sonra daha beteri geliyor kötü durumdayım ne yapmalıyım 😔
aysegul_my Ahsensmom_ travazol pişiklere çok iyi geliyor hemen geçiriyor ben kendimede kızım var 20 aylık onada sürüyorum hemen iyileştirici oluyor
asyabebek44 Ahsensmom_ oksizinç Pomat var bende kızımda geçmeyen piştiği o geçiriyor sizde de etkili olabilir belki 🤷♀️
456PlayerEsra gizememre maalesef özellikle boynum sürekli pişik oluyor ama çözümü bulamadım Sıcaktan göğüslerimin arası bazen kızarık kızarık oluyor ama başka yerimde yok . Benimki de pişik mi acaba kız pişik sadece popoda olmuyor mu 🙄
gizememre 456PlayerEsra yok canım pişik maalesef senin ki de aynı benim boynumda o göğüs arası gibi oluyor canım yanıyor ya
456PlayerEsra gizememre eskiden kadınlar pudra kullanıyormuş bebeklere şimdi kimse önermiyor ve kullanmıyor bildiğim kadarıyla