Desteksiz büyütüyorum 🥹 yaşadığımız yerde eşim ve benden başka kimse yok. Eşimin ailesi 1,5 saat uzaklıkta benim ailem de 4-5 saat uzaklıkta. Büyümesine eşlik etmek çok güzel bazen uykusuz olduğumda ya da hastalandığımda keşke biri olsa biraz baksa dinlensem nefes alsam diyorum iş geçiriyorum. Eşim sağolsun işten gelince o ilgileniyor. Bazen üniversiteden bi arkadaşım var ( seçilmiş kız kardeşim 🥰 ) onlar geliyor eşiyle bir hafta kalıyorlar bizim yaşadığımız yerde işleri olunca onlar ilgileniyor çok iyi geliyor.