Merhaba oğlum 33 aylık olacak ama hala tuvalet eğitimine başlayamadık. Özellikle son 1 aydır bezi çıkarıp bir kaç saat baksırla duruyo altına kaçırma yada kaka yapmıyo ama asla tuvalete yada lazımlığı da yapmak istemiyo. Çiş yada kaka gelince bezi tak yapıcam diyo tuvalete yapmıycam diyo.