Valla bu konuda doktorlar bile hem fikir olamamış ki biz nasıl olalım 😂😂 benimde çok ikilemde kaldığım bir konudur bu.
İnstagramda doktorlar bas bas bağırıyor 6 aydan önce su vermeyin dşye. Benim doktorum 4. Aydaydık verin istediği kadar içsin bu sıçakşarda dedi. Ben arada teklif ettim ama içmedi. Zorlamadım. Şuan 5 aylık çişi koyu sarı, ama suyu içiremiyorum. Biberonu diliyle itşyor kaşıkla veriyorum tükürğyır. Doktorda içsin susuz kalır dedi. Ama mamadanda alır dedi. Ozamsn çişi niye koyu sarı. Valla bu konu çetrefilli