İnstagram’ı bi süre kapatacağım artık yoksa aklımı kaçırıcam. Elimizde olan üç beş kuruşla yardımımızla olacak iş değil ki. Aç karnına uyuyan ve açlıktan ağlayan çocukları gördükçe mahvoluyorum. Biliyorum hepimiz aynı durumdayız. Hele ki ana babalarının çaresizliğini hissettikçe Allah’ım Allah’ım nolursun, lütfen kurbanın olayım. Dua edelim kızlar nolur bir gün bile unutmadan dua edelim. Allah’ım sen onları öyle bir mükafatlandır ki bu acılarını unutsunlar. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻