Kızlar selam bebeğim 9,5 aylık ve 9,200 kg biliyorum kilosu iyi diyeceksiniz ama son 2-3 aydır almıyor gibi bu kilo 6. Ayına kadar hızla arttı sonra aşırı durdu boğum boğum olan kızım gitti yani eşimle bizde takıyoruz biraz emekliyor bu arada aşırı kalori yakıyordur tabiki hareketli bir bebek ama nasıl kilo alımını arttırabilirim sizin yapıp şu çok iyi kilo aldırıyor dediğiniz tarifler var mı ?