bebeğim 5 buçuk aylık başlarda 39.5 a kadar ateşi çıktı sonra bu sure çıkmadı sonra günde ½ defa çıkmaya başladı ek gıda mama çok az yiyio mamayı uyandığında uyku semesine veriyorum anca öyle oda zar zor idrar da doktor enflasyon var demişti idrar kültürü üreme yok olarak çıktı öksürük fln da Yok yarin doktoruna götürucem tekrardan neden olabilir başka ne olur