gulguness öncelikle sağlıklı sıhatli büyütün yavrunuzu 🌸Doymadığını bez sayısından anlayabilirsiniz fakat yaz olduğu için zaten fazlaca sıvı kaybediyor hayli sıcak hava 😑 gazı olabilir benim kızım gazı olduğunda daha çok emmek isterdi, emdikçe daha çok gazı olurdu