Bebeğim 9 aylık sabah 8 gibi 120 cc mama veriyorum saat 11-12 arası tarhanalı yumurta yapıyorum bir kase yiyor. Ara öğün yoğurt veriyorum buraya kadar güzel. Akşam yemeği çorba yada baska bisey asla bir iki kaşıktan fazla almıyor istemiyor. Saat 18.-19.00 gibi akşam yemeği vermeye çalışıyorum. Arkadaşıma danıştım o da bana dedi ki sabah kahvaltısını ağır verip çok yiyor ondan sonraki öğünlerde istemiyor çünkü tarhana zaten karbonhidrat içeriyor yumurta zaten baya tok tutan bir şey dedi. Haklı mı??