zcn01 acıkcası önce beyazdı o kızarıklık hiçbirsey yapmamıstım. Sonra sanırım patladı sağmaktan ve kanadı. Sonra öyle görünce iğneyle patlattım çünkü bir gün göğsümü sağmama rağmen bi tarafı inmedi şişti gece kalktım ki daha fazla şişmiş yatamıyorum 🤦🏼♀️ İgneyle patlattım ve tekrar sağdım ve indi göğsüm biraz araştırdım ki yanlış emzirme devamlı sağma vs sonucu yavaş yavaş süt uçları kapanmaya baslıyormuş. Şuan bnm bebeğim emiyor artık eskisi gibi sağmıyorum ama yine de tam geçmiş degil o yanma batma iğnelenme hissi