tontonannesi Kızlar ya aklıma takılan birşey var. Şimdi doğru diş fırçalama nasıl olmalı ? Sabah uyanır uyanmaz mı kahvaltı sonrası mı ? Yemek sonrası mı uyumadan önce mi ? Birde bana güzel bir macun önerir misiniz ?
sarikavun tontonannesi dogru dis fircalama gunde en az iki kez en az 3 dakka surecek sekilde mumkunse disetinden dise dogru supurme hareketi yaparak yapilan fircalamadir. Tercihen sabah kalkinca ilk ogunden once (gece boyu calisan mikroorganizmalari ve onlarin yarartigi atiklari uzaklastirmak icin) ve aksam. Hatta yemeklerle arasinda da en az yarim saat isteriz. Dis hekimiyim
Ballilokmam11 tontonannesi ben uyanır uyanmaz ve yatmadan önce fırçalıyorum genelde oral b kullanıyorum