ikicocukannesi123 ne kadar tecrübe de olsa zor olması o kadar normal ki çünkü zamanında doğmuş bebek gibi olmuyor ilgisi alakası zaten anne de bir korku panik de ayrı oluyor erken doğum diye. Ben daha önce doğum yaptım hatta nerdeyse bir yaş var ama sadece gazını çıkarmada destek oldum, aldım hep gazını çıkardım onun dışında bebek büyütmemiş gibiydim çünkü hani yanlış bir şey yaparım incitirim, annesi demeden kucağıma bile almadım asla incitirim korkusuyla