Birdunyabircennetannesiii Patapata: Helikopter (Söylemeyi biliyor ama alışkanlık kaldı böyle söylüyor) O naman: O zaman Flabingo: Flamingo Abbayı: Ayakkabı Alaba: Araba R ve Ki leri genellikle söyleyemiyor Patitis: Patates 4 yaşında Aklıma gelmedi geldikçe eklerim 🙊
pivpivpivahmedmuhsin Birdunyabircennetannesiii Bisile (bisiklet) Bibi (biberon) Nerdeydi (nerde) En sevdiğim cümlesi biyam bibi nerdeydiii (benim biberonum nerde) 😁
degersizbirhayat_1 Birdunyabircennetannesiii ısmakdil-ıslak mendil Tülelet- tuvalet İnetet- internet Du- su S harfi yerine hep d koyuyor çok komik oluyor Depet- sepet Mama dandalyesi-mama sandalyesi Temizyon- televizyon
bizdejantikizlardik Birdunyabircennetannesiii Iımmmh bu lesiisss(leziz) 😂 Düttüüü(düştü) Deysee(teyze) Silli silliii (seni senii) İsyooooo(istiyorum bunu söylemesi o kadar tatlı ki) Goküü(köpük) Gel kujj( gel kuş) 20 aylık bu arada
yavrukusunannesi pivpivpivahmedmuhsin yapmamıs salım(lazım) Sommacan (kocaman) ameninano (amerikano) dupurta (yumurta) sımızzı (kırmızı) düsman(mezun) Tepadon (telefon)
mehker0911 pivpivpivahmedmuhsin hepsini kendi düzeltti Mengi: gemi Yumurta: amanga Tır: tırtır Kirpi: kirpik Babane: dıbanden Ayakkabı: abuka ( babası da aynısını söylermiş) hatirladigimiz bunlardi 1.5 yaşındayken. Şimdi 3 yaşında ve normal herşeyi konuşuyor maşallah
mehmetalp42 bizdejantikizlardik Düttüü bizim de aynı 😀 Yada bazen sadece Dü Bua- buu=Su Bittiii Düle Dülee - güle güle 14 aylığız 👣 maşallah barekallah oğluma
Kaardelen Birdunyabircennetannesiii • Anne coyk şevyo men nene : Anneannemi çok seviyorum 😂 • Ay çüt biytti : Al süt bitti • aabaa üffenn al : Araba lütfen al • Anne çeni şevyo men cok coyk coyk : Anne seni seviyorum ben çok çok çok ( eriyorum bu cümlesine 🫠) • Gabuş : Karpuz 🍉 • Avuç : Havuç Aklıma gelenler bunlar daha bir ton var yazması da zor oluyor açıkçası ahaha. 3 yaşına girecek olan bebemden kültür sanat bu kadardı 😂
zsinejan R harflerini 8 yaşına kadar söyleyemedi :) Yıldız: sıldıt Kaplumbağa:kapbulağa Helikopter:heykokoktey Unuttum çoğunu 13 yaşında hanımefendi Şimdi yenin anne oldum daha 28 günlüğüz bakalım bu fındığım nasıl olacak:))
simseklivekalpli Birdunyabircennetannesiii Totames - domates (okulda düzeltmişler çok üzüldüm) Csuzdan - cüzdan Tikap - Kitap
aayyyssee Birdunyabircennetannesiii sen bunu bana almışmıymış mıydın (bana mı aldın demek istiyo ama kendşni yoruyo) 😂 pilam(pilav) ahbobot (ahtapot) duduma (dondurma) bide yapmayacam,elleyecem,uyumayacam şeklinde konuşuyor büyüklerde bu konuşma tarzını sevmem ama kızımda bayılıyorummm😂iki yasında 🫠
farelikoyunkavalcisi Birdunyabircennetannesiii İnet: inek Çiçet: çiçek Kakao: dondurma Kanınca: karınca Şimdi fark ettim de hiçbirini doğru söylemiyor galiba henüz 20 aylık 😅😅
farelikoyunkavalcisi Birdunyabircennetannesiii İnet: inek Çiçet: çiçek Kakao: dondurma Kanınca: karınca Şimdi fark ettim de hiçbirini doğru söylemiyor galiba henüz 20 aylık 😅😅
sekerparemm Birdunyabircennetannesiii 18 aylıkk Düü dü (düştü) A aba (araba ) Döktüüğ (döküldü) Allah (avvah) gibi birşey diyor l ile v arasında
drystr @Birdunyabircennetannesiii Huduku : çikolata Veseva : mesela Jorman : lojman Deyra : derya Diktak : dikkat 5 yaşında bunlar dışında akıcı konuşuyor