Merhaba hanımlar
Oğlum 6 aylık bir kaç gündür ııığğğ diye gırtlağını yırtarcasına sinirli bir hal takınıyor ellerini yumruk yapıyor. Ne yapsam geçmiyor karnı tok altı temiz şarkılar söylüyorum sohbet ediyorum oyuncaklar veriyorum saatlerce kucakta gezdiriyorum ama yok en sonunda sinirlenip istediğin kadar yapabilirsin diyorum o kadar sinir bozan bir durum ki karakterinde böyle bir şey olsun hiç istemiyorum. Sebebi ne olabilir yaşayan var mı aranızda ?