Araç kliması çarptı aşırı terliydim akşamına karın agrısı kramp ishal başladı. Emziriyorum 40 günlük bebeğim var sütten ona geçer mi gaz. Naptıysam ishali krampları durduramadım çoçuk kucagımda emerken birden sancı giriyo aglaya aglaya emziriyorum. Tavsiyeleriniz nedir. Bebeğime geçer mi bu ağrı