bloggeranne octaviablakee ben kullanıyorum paxera 10mg şükür bir sorum yaşamadım 2. Ay olacak neredeyse kullanalı kızım 11.5 aylık emiyor
2lokummannesiii octaviablakee Bu konuda birkaç doktor görüşü almalısınız. Ve kâr zarar hesaplanmalı her ilaç maalesef kullanılmıyor. Eğer idare edebilirseniz kullanmayın. Maalesef benim 2.doğumdan sonra çok ciddi şekilde nüksetti o yüzden kullanıyorum.
octaviablakee bloggeranne emiyor demişsiniz zaten yeni gördüm süt sağıp atma durumunuz var mı yoksa süte geçmiyor mu
arife86 Bebeğim 6.buçuk aylıkl lustral50ml verdi 5 .günüm kendimi daha iyi hissediyorum bebeğe sütten geçmeyen ilaç bu dedi doktor
bloggeranne octaviablakee hayır sağıp atmıyorum doktorum emzirirken güvenilir hap dedi ama hamileyken tehlikeliymiş
deryakrkt 3 aylık bebeğim var bir aydır kullanıyorum maalesef sütten kestim doktorum bebeğe zarar vereceğini söyledi