Beybisii_ Ya çok yüksek rakamlar görüyorum ki devlet anaokulu yok bağış yapmazsanız kayıt yapmam diyenler bile varmış cimere şikayet edilsede bir işe yararmi ?
Nur_61 Beybisii_ ben iki oğlumu devlet anaokulu ve devlet anasınıfına yazdırdım aylık ikisine 5 bin verecez sadece başka da bişe istemediler oda yemek filan okula ait ordan karşılanacak
Aloneeee Beybisii_ ilk başta kayıt ücreti,temizlik masrafı vs adı altında farklı rakamların toplamı olarak 10 bin tl ödedik. Her ay da sabit 3 bin tl ödemesi olacak. Bağımsız devlet anaokulu 4 yaş grubu.
melismiy Ben 4 buçuk yaşındaki oğlumu devlet anaokuluna yazdırdım geçen haftalarda 10 bin tl verdim aidat adı altında sorduğumda da anaokuluna göndermek isteğe bağlı olduğu için devletin belirlediği bu ücreti zorunlu olarak alıyorlarmış 🥲
melismiy melismiy ek olarak yemek kırtasiye masrafı hariç içlerinde açıldığında başka masraflarda çıkacak
Beybisii_ ipek0506 çok fazla bana göre aidat için ya doğru düzgün sabun bile koydukları yok çoğu okulda
BuzluKahve Beybisii_ Anaokulu bağış değil ama aidat alıyor. Bizim okul Eylül’de başlayacak, 12.500 lira aylık.
Damyy_ Beybisii_ anaokuluna bağış değil aidat var. Yani kaldırılmıştı tekrar geldi iki senedir bu devletin aldığı bir karar ve okul da alıyor. Ha ama şöyle şehir şehir taban ve tavan fiyatlar var okul karar veriyor o miktara oradaki kesimin durumuna göre. O araliktaysa yasadışı bir durum yok alıyorlar. Dekont olmadan kayıt yapmıyorlar. Biz Ankara’dayiz 10.800 e yazdırdım
cikolatahurma Beybisii_ ya şöyle bir şey var devlette öyle okulun her şeyini karşılamadığından aslında istemeleri normal.