Arkadaşlar doğum yapalı 3 ay oluyor ama normal doğum dikişim geçmedi o yer hep sızlıyor ve kesi olan taraftaki kalçam kaslar ayrılmış gibi üstüne fazla oturunca ağrıma yapıyor ilk zamanlar enfeksiyon kapmıştı iç tarafı ve trivag diye fitil kullanmıştım onu kullandığım dönemde parça parça enfeksiyonlar düştü hala geçmedi ne zaman iyileşeceğim var Mı benim gibi olan