4 buçuk yaşinda oğlum 9 aydır öksürüyor. 4-5 kere doktora götürdük üst solunum yollarıyla ilgili denildi ilaç vs yazdılar. Sonra alerji doktoru alerji testi istedi yaptık bir şey yok dendi. Antibiotik kullanmazsan geçer dedi. Ama yine geçmedi. 2-3 ay sonra araştırmaya gittik yine alerji testi yaptılar. Küfe alerjisi var ve astım olmuş dedi. Spreyler, şurup ve cortaire verildi. İlaçları kullanırken iyi ama bırakırsak aynı şekilde devam ediyor öksürük. Acaba başka bir şey mi bu belki yaşayanınız vardır diye yazdım. Araştırdım kronik bronşit gibi bir şey olabilir mi diye düşündüm. Varsa bilgisi olan yazabilir mi? Gözlemlediğim kadarıyla soğuk bir şey yiyip içtiğinde terleyip soğuduğunda oluyor. O yüzden başka bir şey olabileceğini düşündüm