31 haftalık hamileyim 2.hamileliğim ve ilki erken oldu bu yüzden progestan kullanıyorum. Ankarada Özel hastanede takipliyim doktorum izinli sabahtan beri inanılmaz bel ve kasık ağrısı yaşıyorum hangi hastaneyi arasam doktor yok. Bu durumda ben ertesi günü mü beklemeliyim? İlk kez oldu ilk kez panik oldum onda da doktor bulamıyorum.