Mrvalpr ben aldırmadım ama doktorum bahsetmişti bir iki hastasından bu şekilde iki bebeğini de kaybeden hastaları oldu çok riskli bir işlem bir de aldirdiginiz bebeğiniz aklınızda kalmayacak mı yani acaba diğeri nasıl bir bebekti vs diye benimkiler ikiz sanki birbirini tamamlayan bir butunun parçası gibiler ayrı besiklerde uyuyorlar beşikleri yan yana ikisi de birbirine yakın tarafta uyuyor yan yana yatirirsam birbirine sokulup uyuyorlar yani biri olmadan diğeri sanki tam olmazmış gibi diyeyim o yüzden iyi düşünün iyi karar verin hakkınızda hayırlısı olsun inşallah