Kızlar dün gece kızım ateşliydi ama bugün iyi çok şükür. Büyük kızımda bir yerlere özellikle parka gitmeyi seviyor ve istiyor. Küçük kkzımı sağlık ocağına götürdüm boğazı iyi dişte değil salgın var ondandır ateşi de yok dedi acaba akşam pikniğe gitsem bir şey olur mu. Hem temiz hava dışarısı iyi gelir diye düşündüm hemde bir daha ateşlenirse diye düşünüyorum bilemedim kararsız kaldım