Selam hanımlar
Bebegim 8 ay 3 günlük bugün aktivite masası aldım. Hiç ayakta durdurmadım bugün kurunca baktım ama iki buklum oluyor çok durmuyor. Ama yurutec de daha dimdik duruyordu. Henüz tam desteksiz oturamıyor emeklemiyor. Aktivite masası için doğru zaman mı ya da nasıl alistirilir.
Tecrübelerinizi paylaşır misiniz ☺️