fdmkn Merhaba bebeğim yeni 10 aylık olacak 2.ayda verem aşısı yaptırdık verem aşısının izi daha yeni yeni kabuklanmaya başladı. Kabuklanıp kabuk atıyor sürekli normal mi ?
Minikalbim Bizimde belkü bi ay öyle gitti sınra bıraktı normal deride kızarıklık kaldı çok normal hiç dokunmadık kabuk almadık duşta kendi düştü bazen normal yani
fdmkn Minikalbim peki kaçıncı ayınızda olmuştu? Bir aylarda oluyor diye söylemişlerdi. 10.ayda olunca bi farklı geldi bana.